سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای فاز چهارم دومین خط انتقال گاز به اردبیل ابلاغ شد

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: دستور اجرای فاز چهارم دومین خط انتقال گاز به این استان، ابلاغ شده است.

سیدسعید سیدمتین گفت: فاز چهارم خط انتقال گاز به استان اردبیل در راستای تامین گاز پایدار و گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای مغان با لوله سایز ۱۶ اینچ اجرا خواهد شد و مقدمات پیمان‌سپاری و انتخاب پیمانکار در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: خط انتقال گاز تقویتی شمال استان در چهار فاز تعریف شده که فاز اول آن از سه‌راهی نیروگاه اردبیل تا گرمی به طول ۷۸ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم نیز از حد فاصل پارس‌آباد تا شهرک گلخانه‌ای به طول ۲۶ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی در حال اجراست.
به گفته او، با افزایش روزافزون مصرف و احداث یکی از بزرگترین شهرک‌های گلخانه‌ای کشور در شمال استان اردبیل، احداث خط انتقال دوم به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم مطرح بود و اجرای این طرح سبب پایداری گاز طبیعی و توسعه کشاورزی و صنعتی خواهد شد.
سیدمتین افزود: خط انتقال گاز چلوند – اردبیل هم‌اکنون با پیشرفت بالغ بر ۷۰ درصد در حال اجراست و در صورت اتمام و بهره‌برداری گاز ورودی استان از ۱۲ به ۲۵ میلیون متر مکعب در روز افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه و عمران، بدون گاز معنی ندارد و اردبیل از نظر گازرسانی به استان سبز تبدیل شده است، بر رعایت الگوی مصرف بهینه گاز از سوی مشترکان تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.