سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دفاع یمن: پاسخ به رژیم صهیونیستی، قاطعانه و لرزه آور خواهد بود

وزیر دفاع دولت قانونی یمن تاکید کرد تردید یا عقب نشینی از موضع یمن در حمایت از مردم غزه، امر داخلی است و امکان هیچ گونه چانه زنی یا مانور درباره آن وجود ندارد.

به نقل از رسانه‌های یمنی، سرلشکر ستاد «محمد عاطفی» گفت: پاسخ قطعی و لرزه آور یمن به رژیم نازی اسرائیل، قطعا، بدون تردید یا نگرانی فراخواهد رسید و ما با قاطعیت و شجاعت خاص یمنی با جنون صهیونیست ها مقابله خواهیم کرد؛ همانگونه که تلخی این قاطعیت را در دریاها چشیده‌اند.

وزیر دفاع یمن افزود که این کشور به تقویت توانایی‌های دفاعی‌اش از نظر کمی و کیفی و براساس آخرین مفاهیم تولید نظامی مورد نظر ادامه خواهد داد.

سرلشکر محمد عاطفی تصریح کرد: جایگاه یمن در محور جهاد و مقاومت در راستای دفاع از امت اسلامی و مقدسات، ارزش‌ها، سرزمین و امنیت آن، اساسی است.

وزیر دفاع یمن همچنین گفت که این کشور براساس مسیر آزادی و استقلال گام برخواهد داشت و هیچ گونه دنباله‌روی یا سلطه خارجی را نخواهد پذیرفت. همچنین به حیاط خلوت هیچ قدرت منطقه‌ای یا تحت‌الحمایگی بین‌المللی تبدیل نخواهد شد.

سرلشکر محمد عاطفی خاطرنشان کرد: ثروت‌های ملی، دارایی‌های حاکمیتی هستند و اجازه هدر دادن یا فساد درباره آنها یا نادیده گرفتن سرمایه گذاری درباره آنها در راستای منافع همه مردم یمن را نخواهیم داد.

وزیر دفاع یمن در پایان تاکید کرد که صنعا اجازه نخواهد داد هیچ گونه تهدیدی، ثبات و امنیت این کشور را متزلزل نماید و اجازه حضور هیچ گونه نیروی نظامی در جزایر یا سرزمین خود را نخواهد داد.

 آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.