سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان – اسپانیا؛

۴ آزادکار کشتی ایران در نیمه نهایی قهرمانی جوانان جهان

۴ آزادکار کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر پونته کشور اسپانیا در حال برگزاری است و در وزن ۶۱ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب برونر از پورتوریکو را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر بهووانیش از هند را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. خواری در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندرو بولر از سوئیس را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد و برای فینالیست شدن باید با عبدینور نورلانبک از قزاقستان مبارزه کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پائول گونکالوس از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ گیگی سابتیریکا از رومانی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با موحامد بکتمیروف از اتریش با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله باید با شینگو آندو از ژاپن کشتی بگیرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز ابوالفضل رحمانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پیتر زیونووسکی از مجارستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هو هوانگ از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رحمانی در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۶ باتبیلگون نادامبات از مغولستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد و رحمانی در مرحله نیمه نهایی با ابراگیم کادیف از روسیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، اما امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه ۷ بر صفر سینگ جاسپوران از هند کشتی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اوموگبای آسیکومهه از کانادا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. معصومی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ایوان میروشنیچنکو از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. معصومی برای رفتن به فینال باید از سد هاکان بویوکینگیل از ترکیه مبارزه کند.

اما در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر وازدیم بندرکوف از بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۴ کای کایو از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. دلیری در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۳ مغلوب مصطفی گادجی مالاچدیبیروف از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا او نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.