سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متقاضیان حج عمره از فردا ثبت نام کنند

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از فردا ثبت نام حج عمره در استان آغاز می‌شود.

دستگردی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده در استان می‌توانند فردا ۱۸ شهریور، از ساعت ۱۰ صبح نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان اقدام کنند.

او با بیان اینکه عملیات اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجد شرایط تشرف طی دو نوبت برنامه ریزی و اجرا خواهد شد افزود: نوبت اول اعزام زائران از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ لغایت ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ و نوبت دوم از تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۱ تا پایان موسم عمره است.

دستگردی همچنین در خصوص تاریخ و مراحل ثبت نام متقاضیان ودیعه گذار عمره مفرده استان اظهار کرد: مشمولان واجد شرایط ذیل در خراسان جنوبی می‌توانند از فردا یکشنبه نسبت به انتخاب کاروان، مراحل تکمیلی لازم و ثبت نام اقدام کنند؛ مشمولین ثبت نام و واجدین شرایط در این مرحله شامل:

۱-دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف ۱ تا ۱۸۰ هستند که می‌توانند در این نوبت در ثبت نام شرکت کنند،

۲- متقاضیان تشرف در عمره پارسال که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشده و وجوه ایشان به صورت سیستمی عودت و اولویت ایشان پایدار شده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک لازم نیز عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام و یا به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح استان مراجعه کنند.

او گفت: تمامی دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره؛ در صورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

برچسب ها: حج عمره ، حج و زیارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.