سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت؛

اجرای ۵ پویش برای کمک به نیازمندان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کرمان گفت: طی یک ماه و نیم گذشته، ۵ پویش برای کمک به محرومان استان کرمان برگزار شده است‌.

محمدعلی روح‌اللهی با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ماه‌های محرم و صفر گفت: از خداوند می‌خواهیم که ما را جزو پیروان راستین پیامبر اسلام (ص)، ائمه اطهار (س) و شهدا قرار دهد که جان و مال و آبروی خود را برای اعتلای دین گذاشتند و برای همیشه تاریخ ماندگار شدند. 

وی افزود: در حدود یک ماه و نیم گذشته ۵ پویش برای کمک به محرومان استان کرمان برگزار شده که خیرات و برکات خوبی داشته است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان بیان داشت: در اولین اقدام، پویش برکت الحسین (ع) بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در استان کرمان نیز برگزار شد و در قالب این پویش زائران اولی در مناطق کم برخوردار به کربلا و زیارت امام حسین (ع) اعزام شدند.  

وی تصریح کرد: در پویش برکت الحسین (ع) تعداد ۹۶ نفر با هزینه کامل بنیاد برکت، ۲۶۰ نفر به صورت کمک هزینه‌ای هر نفر ۳۵ میلیون ریال و پرداخت تسهیلات ۷۰ میلیون ریالی به ۲۷۰ نفر به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام شدند‌ و در مجموع حدود ۳۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای برگزاری پویش برکت الحسین (ع) و اعزام زائراولی‌های استان کرمان به کربلا هزینه شده است. 

روح الامینی بیان داشت: در ایام اربعین حسینی نیز از تعدادی از مواکبی که در کرمان راه‌اندازی شد و فعالیت داشتند به همت بنیاد برکت حمایت شد و یکسری مواد غذایی مورد نیاز به آن ها برای پذیرایی از عزاداران داده شده است که ارزش ریالی آن حدود ۳۱۵ میلیون تومان است. 

وی از دیگر اقدامات بنیاد برکت را برگزاری پویش نسیم برکت اعلام کرد و گفت:  در قالب آن ۲۳۵ دستگاه وسایل سرمایشی بین نیازمندان توزیع شده  که شامل کولر آبی، کولر گازی و پنکه بوده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: برای این پویش مبلغ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان کمک شده است که حدود ۴۷۰ میلیون تومان آن به همت گروه‌های جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان، خیریه‌ها و فعالان اجتماعی جمع‌آوری شده است. 

وی بیان داشت: این وسایل سرمایشی در مناطق محروم و کم برخوردار استان توزیع شده است. 

روح الامینی تصریح کرد: مسابقات فوتبال خیابانی جام برکت نیز با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین نسل جوان جامعه برگزار شده است و در این پویش ۱۰۰ تیم از سراسر استان کرمان ثبت‌نام و شرکت کردند که هر تیم متشکل از ۶ نفر بودند.

وی افزود: مسابقه فینال این مسابقات برگزار شد و به برگزیدگان جوایز تقدیم شده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.