سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار در مریوان

سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار در مریوان جمعه شب در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استان و خوشنویسان برجسته استان، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: هنر خوشنویسی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین هنر‌های بشری است و این هنر با تولید مداوم و پیوسته به حیات خود ادامه می‌دهد.

علی اصغر دریایی با بیان اینکه کردستان استان فرهنگ و هنر، دارای اساتید و خوشنویسیان برجسته‌ای است، گفت: سومین جشنواره ملی خوشنویسی "زریبار" ویژه جوانان زیر ۲۰ سال بود که در شهر مریوان برگزار شد.

وی با اشاره به بارش برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان، افزود: بزودی در شهرستان سقز جشنواره خوشنویسی بزرگداشت مرحوم محمد پوریان هنرمند برجسته خوشنویسی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: تجلیل و قدردانی از خدمات و آثار این مشاهیر، زمینه اعتلای فرهنگی و هنری را در استان فراهم می‌کند.

در ادامه این آیین برترین‌های سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار معرفی و تجلیل شدند و همچنین از یک عمر خدمات و تلاش‌های استاد فاتح عزت پور هنرمند برجسته خوشنویسی استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.