سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی یک کارگاه تولید عسل تقلبی + فیلم

یک کار کارگاه بزرگ تولید عسل تقلبی در استان اصفهان شناسایی و مهر و موم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به رصد اطلاعات سپاه و شناسایی و مهروموم یک کارگاه بزرگ تولید عسل تقلبی در استان گفت: در این کارگاه با بکارگیری از ماده اولیه فروکتوز عسل تقلبی تهیه و بسته بندی شد. 


علی اکبر مختاری افزود:کل مواد اولیه این کارگاه جمع آوری وفرد متخلف هم محکوم به زندان وپرداخت ۱۳۰ میلیاردریال جریمه نقدی شد.


مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان هم گفت: سه نوع عسل در سطح بازار وجود دارد عسل طبیعی که جنبه دارویی هم دارد، عسل تغذیه‌ای وعسل تقلبی که به وفور در بازار یافت می‌شود.


هوشنگ طاهری افزود: سال گذشته بیش از ۲۰ تن و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲ تن عسل تقلبی از سطح بازار اصفهان جمع اوری شده که برخی از این عسل‌ها بصورت گرمی وباقیمت‌های بسیار بالا بفروش می‌رفته است.


محمد بدیعی کارشناس مسئول نظارت برعسل معاونت غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: مردم درهنگام خریدمحوصول می‌توانند از طریق نشانی fdacrm.ir وارد سامانه استعلام پروانه‌های بهداشتی سازمان غذا ودارو شوند مشخصات کامل محصول مشاهده کنند وچنانچه شکایتی هم از محصول دارند از طریق همان سامانه ثبت شکایت خود را ثبت کنند.

شناسایی یک کارگاه تولید عسل تقلبی
برچسب ها: کشف ، عسل تقلبی ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.