سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای اف بی آی درباره فعالیت هکر‌های ایرانی علیه ترامپ

اف بی آی مدعی شد هکر‌های ایرانی همچنان علیه ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ فعال هستند.

یک مقام اف بی آی مدعی شد با وجود افشای اخیر اقدامات هکری ایران، عملیات سایبری ایران علیه ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، احتمالا همچنان ادامه دارد.

این مقام که ناشناس صحبت می‌کرد، ادعا کرد که ایران به همراه برخی از کشور‌های دیگر به تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و تضعیف نظام‌های دموکراتیک متعهد است. 

خبرگزاری ان بی سی آمریکا به نقل از اف‌بی‌آی گزارش داد: «آن‌ها (ایرانی ها) احتمالاً همچنان این استراتژیک بلندمدت ادامه دهند و به فعالیت خود در آن ادامه دهند. آن‌ها ممکن است فقط مجبور شوند نقاط دسترسی مختلف را بازسازی کرده و نوعی تغییرات در نحوه اجرای آن عملیات ایجاد کنند.» 

پیشتر، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا با بیان این که برخی از ارتباطات داخلی ستاد هک شده و بدون ارائه مدرک معتبر مدعی شد که هکر‌های مرتبط با ایران این حمله سایبری را انجام داده اند.

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد در واکنش به این ادعا، دخالت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از طریق حملات سایبری را رد و اعلام کرد: ایران هدف و یا برنامه‌ای برای تهاجم سایبری ندارد و در انتخابات آمریکا که مساله داخلی این کشور است، دخالتی ندارد.

در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور از حزب جمهوریخواه و کامالا هریس معاون رئیس جمهور کنونی آمریکا از حزب دموکرات با یکدیگر برای کسب کرسی ریاست جمهوری در کاخ سفید رقابت خواهند کرد.

آمریکایی‌ها روز سه شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

مترجم: پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
خیلی جالبه اگر اینقدر تو این زمینه قدرت داریم پس باید آفرین گفت به بچه‌ها موت