سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترمیم ۱۴۳ سراب و کانال حادثه‌دیده در سیلاب‌های اخیر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات ترمیم کانال های انتقال آب اراضی که در سیلاب اخیر خسارت دیدند خبر داد.

علی معتمدی‌پور در حاشیه بازدید از چند سرآب تخریب‌شده‌ی اراضی کشاورزی از مرمت و بازسازی سرآب کانالهای کشاورزی و باغات تخریب شده ناشی از سیلاب در شهرستانهای کهگیلویه، مارگون و بویراحمد خبر داد.  
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی وقوع سیلاب شهریورماه سال جاری چندین کانال‌ انتقال آب به زمین‌های کشاورزی و باغات بخش‌های دیشموک، قلعه‌رئیسی و قلعه‌دختر از توابع شهرستان کهگیلویه و همچنین سرآب کانال‌های آبیاری و پمپاژهای روستای دلی‌رچ از توابع شهرستان مارگون، مناطق ظفرآباد چین و‌ گرگیون لوداب در شهرستان بویراحمد تخریب شدند.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: عملیات مرمت و بازسازی کانال‌های انتقال آب این دو شهرستان در مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان در حال انجام است. 
 
وی با بیان اینکه اجرای عملیات مرمت، بازسازی و لایروبی کانال‌های آبیاری، مطالبه اصلی کشاورزان و موجب افزایش راندمان انتقال آب می‌شود، اظهار داشت: جهاد کشاورزی در اولین فرصت و با بصاعتی که دارد، در کنار کشاورزان است.
 
معتمدی‌پور گفت: حدود ۱۴۳ سراب در در دست ترمیم است که با اولویت و به تدریج انجام خواهند شد.
 
وی از همکاری و مشارکت کشاورزان در بحران‌ها به عنوان یک رویه مثبت و سیاست مهم خبر داد و تصریح کرد: بخشی از سراب‌ها و کانال‌های تخریب شده با مشارکت و همکاری کشاورزان انجام شده چرا که هر جا مشارکت مردم نباشد، توفیقی در کارها نخواهد بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.