سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

پیروزی بر صهیونیسم و استکبار جهانی نتیجه حتمی مقاومت مردم غزه است

امام جمعه مهاباد گفت: مقاومت مردم غزه در مقابل ظلم و زورگویی استکبار جهانی قابل ستایش بوده و سرانجام آن پبروزی برای فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: آمار شهدای مردم مظلوم فلسطین به ۴۱ هزار نفر نزدیک شده که عمده آنان را زنان و کودکان بی گناه غزه شامل می شوند.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین به پیروزی منجر خواهد شد، اضافه کرد: تنها سلاح ما دعای خیر و طلب تمام شدن ظلم و جنایت علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه دوران بعد از پیروزی غزه و نابودی اسراییل متفاوت خواهد بود، گفت: واقعیت هایی بعد از پیروزی محور مقاومت آشکار خواهد شد و چهره واقعی مدعیان حقوق بشر برای جهانیان نمایان می شود.

ماموستا امامی در ادامه با اشاره به مقوله طلاق بیان کرد: طلاق جزو ناخوشایندترین حلال ها بوده که برای زوج هایی که ادامه مسیر زندگی امکان پذیر نیست، شایسته است طبق آداب و توصیه الهی از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در طلاق باید همه جوانب آن رعایت شود، گفت: مشکلات خانوادگی عدیده ای در امر طلاق و بعد از آن گریبانگیر خانواده های ۲ طرف می شود که با آداب و اصول قرآنی آن همخوانی ندارد.

وی همچنین ضمن تبریک هفته تعاون، فرا رسیدن ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) به عنوان بالاترین و پاکترین سرشتی که ختم تمام فضائل و مایه مباهات بشر در عالم هستی را تبریک گفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.