سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دژکام:

همه تلاش کنند تا موفقیت خوبی برای دولت چهاردهم رقم بخورد

امام جمعه شیراز گفت: امروز همه باید تلاش کنند تا موفقیت خوبی برای مجموعه دولت چهاردهم در راستای اهداف نظام و خواسته‌های مقام معظم رهبری رقم بخورد.

آیت الله دژکام در دیدار با اسکندر مومنی وزیر کشور  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند موفقیت این دولت موفقیت نظام است، گفت: امروز همه باید تلاش کنند تا موفقیت خوبی برای مجموعه دولت چهاردهم در راستای اهداف نظام و خواسته‌های مقام معظم رهبری رقم بخورد و در پایان کار دولت دشمنان احساس کنند که عقب رانده شده‌اند و عزت و عظمت ملی ما افزایش پیدا کند.

امام جمعه شیراز به ثبات مدیریت اشاره کرد و افزود: برای پیشبرد کار‌های برنامه هفتم توسعه به نظر می‌رسد که باید یک ثبات در مدیریت داشته باشیم تا بتوانیم اهداف را جلو ببریم و تا یک دلیل قطعی برای جابه‌جایی وجود نداشته باشد شاید تغییر مدیریت فقط عقب انداختن اجرای برنامه باشد.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: مسائل اجتماعی کشور که به نوعی زیرمجموعه کار وزارت کشور قرار دارد دچار حساسیت‌ها و حتی بحران‌هایی است. در مجلس خبرگان به توصیه رهبری کمیته اندیشه‌ورز خبرگان شکل گرفته است تا مسائل اجتماعی را از حیث سیاست‌گذاری و بازخوردی که سیاست‌ها از متن جامعه دارد بررسی کند و در صورت نیاز اصلاح مسئله سیاست‌گذاری‌ها انجام شود، از این رو تبادل اطلاعات و ارتباط بین مجلس خبرگان رهبری و وزارت کشور می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.