سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

️علیپوریان: مصر در ست سوم هرچه داشت رو کرد/ به موقع برای دیدار با بوسنی هوشیار شدیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ضمن تمجید از عملکرد مصر ابراز امیدواری کرد در دیدار با بوسنی و هرزگوین بتوانند برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شوند.

داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل در مرحله نیمه نهایی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: مصر در ست سوم هر چه داشت رو کرد و به نظرم ما را مجازات کرد. به طور کل در ست‌های سوم دچار این وضعیت می‌شویم، اما می‌دانستیم که می‌توانیم به بازی برگردیم و دیدید که چقدر خوب در ست چهارم بر بازی مسلط شدیم. فکر می‌کنم به موقع برای دیدار با بوسنی و هرزگوین هوشیار شدیم.

وی در خصوص بازی با بوسنی و هرزگوین گفت: نباید بگذاریم اتفاقی که امروز در بازی با مصر افتاد در بازی با بوسنی و هرزگوین روی بدهد. ما سال گذشته در قاهره با مصر در رقابت‌های بین قاره‌ای بازی کردیم، اما آن تیم کجا و این تیم کجا بوسنی و هرزگوین همواره سخت‌ترین حریف ما بوده، اما ما هم در آمادگی کامل به سر می‌بریم تا رو به روی این تیم قرار بگیریم و بتوانیم قهرمان شویم. 

علیپوریان که ششمین پارالمپیک خود را تجربه می‌کند در صورت پیروزی در دیدار فردا موفق خواهد شد چهارمین طلای پارالمپیک خود را به دست بیاورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.