سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برخی با ایجاد حاشیه‌های فراوان سعی داشتند چوپ لای چرخ تیم بگذارند، اما با قهرمانی خود به این حاشیه‌ها خاتمه دادیم.

هادی رضایی درباره ماندن یا خداحافظی خود از تیم ملی والیبال نشسته بعد از کسب هشتمین عنوان قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک، اظهار کرد: این مساله بستگی به تصمیم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک دارد که بخواهند با من و سایر کادر فنی ادامه دهند و یا این که تغییراتی در بخش فنی و بازیکنان ایجاد کنند.

وی گفت: برخی افراد معلوم الحال قبل از اعزام برای تیم والیبال نشسته حاشیه‌های زیادی درست کردند و به این موضوع اشاره کرده بودند که تیم پیر است و امکان تکرار قهرمانی برای هشتمین بار را ندارد. آنها چوپ لای چرخ تیم والیبال نشسته می‌گذاشتند، اما بازیکنان ما با قدرت توانستند دوباره قهرمان شوند و جواب آن‌ها را با قاطعیت بدهند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: ۱۲ بازیکنی که عازم پاریس شدند جزو بهترین‌های والیبال نشسته بودند و به توانمندی آن‌ها اعتماد داشتم. هر کدام از بازیکنان در هر جایگاهی برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند و برای آن‌ها مهم نبود که پاداش آن‌ها نصف ورزشکاران انفرادی است. هدف آنها اهتزاز پرچم ایران بود که با افتخار توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: این تیم در شرایطی قهرمان شد که به جز انجام چند بازی دوستانه با تیم قزاقستان به میزبانی کشورمان، بعد از هانگژو هیچ بازی تدارکاتی نداشت. دوستانی که به دنبال انتقاد از این تیم هستند بیشتر منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند تا موفقیت تیم. البته اگر انتقاد سازنده باشد از آن استقبال می‌کنم.

وی در پایان در خصوص خداحافظی برخی از بازیکنان والیبال نشسته بعد از پارالمپیک پاریس، افزود: هیچ بازیکنی خداحافظی نکرده و من از عملکرد هر ۱۲ بازیکن در پارالمپیک راضی بودم. منتظر هستیم تا ببینیم چه تغییراتی قرار است در این تیم بعد از پارالمپیک اعمال شود.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار