سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحوثی: جنایات وحشیانه اسرائیل، حتی احساسات غیرمسلمانان را جریحه‌دار می‌کند

رهبر انصارالله یمن امروز به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول در خصوص تحولات منطقه از جمله غزه سخنرانی کرد.

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود حلول ماه مبارک ربیع الاول را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و افزود: ملت یمن هر ساله اهتمام ویژه‌ای به سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) دارد و بدین مناسبت تا چند هفته فعالیت‌های مفید زیادی با محتوای فکری و جهادی دارد.

سید الحوثی تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به عنوان «جهاد با کفار و منافقین» در همه مراسم‌ها و فعالیت‌های ودلات حضرت محمد (ص) در سایه حملات آمریکا و اسرائیل علیه امت مسلمان شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد ترک جهاد در راه خدا در سایه حملات و جنایات کامل دشمنان به امت اسلام، خطرناک است.

وی در ادامه به تحولات غزه پرداخت و گفت: مسلمانان غزه از تهاجم و حملات وحشیانه و کشتار دسته جمعی اسرائیل که احساسات ملت‌های کشور‌های غیرمسلمان را جریحه‌دار می‌کند، در رنج و عذابند.

سید عبدالملک الحوثی اضافه کرد: علاوه بر وجدان انسانی، مسئولیت اخلاقی و دینی برای همه مسلمانان، در قبال تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه و کرانه باختری وجود دارد.

سید الحوثی گفت: برخی رژیم‌ها در همکاری با دشمن اسرائیلی و وفاداری به آن، لو رفته اند که این وضعیت شرم آور است.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: اعراب بدون اظهار مواضع خاص، جنایات قتل و گرسنگی در فلسطین، تجاوز به ناموس، آتش زدن قرآن و تخریب مساجد را تماشا می‌کنند.

وی گفت: کشور‌های عربی بی اعتنا به جنایات قتل و کشتار و گرسنگی در فلسطین، بی حرمتی‌ها و آتش زدن مصحف شریف قرآن و تخریب مساجد هستند و هیچ موضعی تاکنون نگرفته‌اند.

سید عبدالملک الحوثی افزود: بیشتر ملت‌های مسلمان و دولت‌هایشان روحیه جهادی را به طور کامل از دست داده‌اند و این شرایط تأسف‌آور و دردناک است.

وی تصریح کرد: به عنوان مردم یمن خدا را شاکریم که بر اساس جهاد در راه الله و حمایت از فلسطین و در رویارویی اعلام شده، صریح و آشکار با آمریکا، اسرائیل و انگلیس اقدام کردیم.

رهبر انصارالله اضافه کرد: عملیات ادامه دارد و هر هفته نتیجه آن حملات موشکی و هدف قرار دادن دشمنان با موشک‌های بالستیک و بالدار است.

سید الحوثی افزود: نیرو‌های مسلح ما بدون نگرانی در عملیات نظامی جسورانه برای ضربه زدن به دشمن حرکت کردند و ما برای کار‌های بزرگتر تلاش می‌کنیم.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: دشمنان در خشکی غافلگیر خواهند شد همانطور که در دریا با فناوری‌های جدید بی‌سابقه در تاریخ شگفت زده شدند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: پاسخ یمن در راه است و همچنین علاوه بر واکنش، مسیر ادامه‌داری نیز وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.