سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات شطرنج اوپن بین المللی ابن سینا در همدان قطعی است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: برگزاری مسابقات شطرنج اوپن بین المللی ابن سینا طی امسال قطعی است و هیات شطرنج استان باید پیگیری لازم را داشته باشد.

علی حقیقی بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از این رویداد مهم بین المللی فراهم شده و نیاز به برگزاری نشست‌های هماهنگی توسط هیات شطرنج استان همدان است.

وی اضافه کرد: مسابقات شطرنج اوپن ابن سینا را در صورت آمادگی هیات شطرنج می‌توانیم مهرماه امسال همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی داشته باشیم و فارغ از زمان، مهم برگزاری منظم مسابقات است.

وی یادآور شد: هفده دوره از این مسابقات سپری شده و شاهد حضور استاد بزرگان و شطرنج بازان شاخص ایرانی و خارجی بوده ایم و با هیجان خاصی برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: این مسابقات زمینه حضور پرشمار شطرنج بازان برجسته داخلی و خارجی به استان را مهیا می‌کند که هر یک از شطرنج بازان می‌توانند سفیران معرفی جاذبه‌های گردشگری همدان در سطح کشور و جهان باشند.

وی یادآور شد: با قرار گرفتن این بازی‌ها در تقویم سایت فدراسیون جهانی و افزایش تعداد شطرنجبازان خارجی، اعتبار رقابت‌ها نیز دوچندان شده و سال‌ها قبل شاهد حضور قهرمانان جهان در اوپن ابن سینا بودیم و امسال نیز همین روند قرار است باردیگر تکرار شود.

برچسب ها: ورزش ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.