سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰۹ تن باتری فرسوده قاچاق و ۲۲ فقره سرقت از داخل خودرو

نیروی انتظامی استان سمنان از شناسایی محموله ۱۰۹ تنی باتری فرسوده و قاچاق در آرادان و کشف ۲۲ فقره سرقت از داخل خودرو در سمنان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف ۱۰۹ تن باتری فرسوده خودرو قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال طی عملیات اطلاعاتی پلیس شهرستان آرادان اشاره کرد و گفت: در پی اعلام اخباری از انجمن سرب ایران مبنی بر انتقال محموله بزرگی از باتری‌های فرسوده قاچاق از غرب کشور و همچنین با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان، مشخص شد چهار دستگاه تریلی قصد انتقال مقدار زیادی باتری فرسوده از انبارهایی واقع در مرز باشماق به مرکز کشور دارند.

سرهنگ سیدعلی میر احمدی افزود: به منظور جلوگیری از انتقال این محموله، ماموران انتظامی و آگاهی آرادان با انجام اقدامات فنی و تخصصی، توانستند چهار تریلی را در محور آرادان - سمنان شناسایی و در فرصتی مناسب همه آن ها را متوقف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو ها ۱۰۹ تن باتری خودروی فرسوده قاچاق با ارزش ۹۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد، اضافه کرد: در این عملیات پنج نفر دستگیر و چهار دستگاه تریلر روانه پارکینگ و محموله های کشف شده نیز تحویل اداره تعزیرات شهرستان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.