فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق مأمورنما با اشرافیت اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان گرمسار خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مأمور پلیس در نواحی مختلف شهرستان گرمسار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی گرمسار مشخص شد، سارقان به وسیله یک خودروی پراید سوژه‌های خود را انتخاب کرده و با معرفی خود به

عنوان مأمور وارد منزل شده و اقدام به سرقت وسایل، وجه نقد و ... قربانیان کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و افزایش گشت‌های انتظامی در نقاط وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه عامل اصلی این سرقت‌ها شدند.

موقوفه‌ای عنوان کرد: سارق غیر بومی و اهل یکی از استان‌های جنوب غربی کشور بود که مأموران پلیس با عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ فقره پلاک جعلی و خودروی پراید که برای سرقت‌ها از آنها استفاده شده بود، نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ۴ نفره و همدستان متهم ادامه دارد؛ خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند، ابتدا از آنها کارت شناسایی و حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آنها با شماره‌تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.