سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

حزب الله لبنان در مقابل صهیونیست‌ها به خوبی بازدارندگی خود را افزایش داده است

آجرلو گفت: آن چیزی که مانع اصلی صهیونیست‌ها  است توان و قدرت بازیگردانی در میدان و همچنین تحرکات سیاسی و افزایش قدرت در تمامی محور مقاومت است.

به نقل از شبکه المنار، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شمار موشک‌های شلیک شده طی ماه گذشته میلادی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی اشاره کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی ۱۳۰۷ موشک از جنوب لبنان به سمت اسرائیل شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.

منابع خبری چهارشنبه شب از حمله موشکی حزب الله لبنان به یک شهرک صهیونیست نشین جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حسین آجرلو کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره گسترش حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و همچنین پاسخ های حزب الله اظهار کرد: واقعیت آن است که در یازده ماه اخیر که بعد از عملیات موفق طوفان الاقصی و هفتم اکتبر که حزب الله وارد جریانات منطقه شد صهیونیست‌ها همواره به دنبال آن بودند و تلاش داشتند که وارد جنگ با حزب الله شوند.

وی ادامه داد: آن چیزی که مانع از اقدام صهیونیست‌ها شده قدرت اقدام  و قدرت رهبری میدانی حزب الله لبنان بوده است و همواره و هرگاه صهیونیست‌ها از خطوط قرمز لبنانی‌ها فراتر رفتند و به دنبال هدفشان که حمله به لبنان و از بین بردن توان نظامی حزب الله و اقداماتی در این زمینه کردند، حزب الله لبنان با عملیاتی دقیق و شگفت انگیز به شکلی جدی صهیونیست‌ها را غافلگیر کردند.

آجرلو افزود: با این نوع جواب دادن به صهیونیست‌ها که سید حسن نصرالله بار‌ها به خوبی آن را نشان داده است، حزب الله بازدارندگی خودرا افزایش داده، در شرایطی که  صهیونیست‌ها هدف دارند که در جنوب لبنان در  میان مدت و یا کوناه مدت عملیاتی بزرگ علیه حزب الله انجام دهند.

وی در انتها گفت:  آن چیزی که مانع اصلی صهیونیست‌ها  است توان و قدرت بازیگردانی در میدان و همچنین تحرکات سیاسی و افزایش قدرت در تمامی محور مقاومت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.