سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری شکایت‌های عدم پوشش آنتن دهی در سامانه ۱۹۵

رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین گفت: شهروندان عدم پوشش آنتن دهی در مناطق مختلف را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند تا سریعتر بررسی شود. 

خزایی رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین در ارتباط تلفنی با برنامه روی خط باشید در پاسخ به یکی از شهروندان ناصر آبادی که از عدم پوشش آنتن دهی در کوچه‌های نسیم گلایه کرده بود، گفت: کوچه‌های نسیم ۱ تا ۸ در انتهای شهرک و به سمت آزادراه قرار گرفته است و به دلیل اینکه بافت‌های جدید در شهرک‌ها به وجود می‌آید میتواند مشکل پوششی داشته باشند از اهالی این مناطق میخواهیم شکایت‌های خود را در سامانه ۱۹۵ که سامانه نظارتی برای پوشش شبکه‌ها است ثبت کنند.

خزایی افزود: به مدت ۷۲ ساعت کاری این مشکلات پیگیری و از طریق اپراتور‌های مربوطه برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: در ناصر آباد هم، چون ناحیه منفصل شهری است اپراتور‌ها تعهد دارند که در بافت شهری مشکل آنتن دهی را برطرف کنند.

خزایی با بیان اینکه شکایات در سامانه ۱۹۵ به صورت تلفنی و اینترنتی قابل ثبت است، گفت: این سامانه نظارتی، دولتی و حاکمیتی است.

رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین اضافه کرد: سامانه ۹۹۹۰ مربوط به همراه اول و ۷۰۰ مربوط به ایرانسل است.

وی یکی از دلایل دیگر عدم پوشش آنتن دهی‌ها را ساختمان‌های بلند عنوان کرد و افزود: این ساختمان‌های جدید باعث عدم پوشش دهی آنتن‌ها می‌شوند.

رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین گفت: ۲ سایت همراه اول و ایرانسل در ناصر آباد موجود است.

خزایی افزود: برای بهتر شدن پوشش آنتن دهی این منطقه ۸ ماه است اقدام به نصب سایت سوم در شهرک دانش کرده ایم که با عدم همکاری مردم همراه است.

وی گفت: این سایت‌ها هیچ ضرری ندارد و افراد بر اساس شنیده‌ها ممانعت می‌کنند و کار به نیروی انتظامی هم کشیده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.