مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین گفت: با پیگیری های انجام شده امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در سرتاسر استان محقق می شود.

عابدی مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گفت:در تلاش هستیم که انتخابات استان قزوین به صورت ۱٠٠ درصد الکترونیکی برگزار شود این امر وظیفه کمیته فناوری اطلاعات را سنگین‌تر کرده و نیاز است دستگاه‌های متولی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین دستور کار‌های ما بررسی پوشش آنتن‌دهی شعب اخذ رای است که باید در تمامی شعب بررسی و مواردی که نیاز به اقدام دارد در اسرع وقت پیگیری شود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گفت: در این مرحله در کلیه شعب اخذ رأی تست آنتن دهی دستگاه‌ها در حال انجام است، مشکل آنتن‌دهی در برخی از شعب سیار باید حل و پوشش صد درصدی اینترنت محقق شود، نگاه این کمیته، ایجاد پوشش آنتن دهی کامل و ارتباط پایدار و با کیفیت در استان است و حتی یک مورد شعبه آفلاین هم قابل قبول نیست.

این مسئول بیان کرد: مشکلات عدم پوشش آنتن‎‌دهی مربوط به شعبات اخذ رای سیار، بررسی راهکار‌های تامین پوشش آنتن‌دهی حداکثری برای شعبات اخذ رای، احصاء زیرساخت‌های ارتباطی حساس از جمله مواردی است که در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.