سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر منطقه یک شهرداری قم عنوان کرد؛

هزینه کرد حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه خیابان دروازه ری قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: طول مسیر پروژه تعریض خیابان شهدای دروازه ری ۱۳۰۰ متر است که برای اجرای این پروژه نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان صرف شده است.

محمدحسین علی‌اکبری،مدیر منطقه یک شهرداری قم  در خصوص پروژه بازگشایی خیابان شهدای دروازه ری اظهار کرد: طرح تعریض خیابان شهدای دروازه ری از حدفاصل کوچه ۱۵ بلوار عمار یاسر آغاز شده و تا خیابان ۱۵ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: ۱۶۰ پلاک در مسیر این پروژه قرار گرفته است که از این تعداد ۶۰ پلاک در سنوات گذشته تملک شده بود و مابقی پلاک‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه یک شهرداری قم تصریح کرد: از مهر ۱۴۰۲ این موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفت و تا کنون ۹۰ پلاک تملک و آزادسازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۱۰ پلاک دیگر در پروژه تملک خیابان شهدای دروازه ری باقیمانده گفت: ۲۴ پلاک از این تعداد دارای کاربری‌های فضای سبز و پارکینگ است.

علی‌اکبری افزود: طول مسیر این پروژه ۱۳۰۰ متر است که برای اجرای این پروژه نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان صرف شده است.

وی ابراز کرد: اجرای زیر‎سازی و نوسازی و توزیع ۲۰۰۰ تن آسفالت، ۲۵۰۰ متر مربع پیاده‌روسازی، ۱۳۰۰ مترمربع جدول گذاری در دو طرف خیابان، رفع اختلاف سطح معابر در مسیر پروژه و احداث پست برق جدید از دیگر اقدامات انجام شده برای بهسازی محله شهدای دروازه ری است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به بافت قدیمی این محله در مرحله تملکات از وجود تعدادی سرداب و زیرزمین باخبر شدیم که در همین راستا به منظور جلوگیری از نشست زمین در سال‌های آینده، با همکاری معاونت فنی و عمرانی زیرسازی مناسب و درنهایت آسفالت انجام شد.

وی در پایان از مرمت و بازسازی بقعه شیخ اباصلت و آب انبار حاج رئیس خبر داد و اضافه کرد: برای بازسازی این دو بنای تاریخی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.