سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شنای شبانه در دریای خزر جان ۳ نفر را در گیلان گرفت

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان از غرق شدن ۳ مسافر به علت توجه نکردن به نکات ایمنی مربوط به شنا در آب‌های ساحلی این استان خبر داد.

محمدمهدی نیازمند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: یک خانواده اهل گلپایگان ساعت ۲۰:۳۰ در تاریکی شب برای شنا در منطقه غازیان به دریا رفتند و دچار حادثه غرق شدگی شدند که به رغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی ناجیان غریق متأسفانه پدر ۴۱ ساله خانواده جان خود را از دست داد و دختر ۱۴ ساله شان نیز پس از نجات در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بندرانزلی بستری شد.

او همچنین از غرق شدن یک پدر و پسر در آب‌های ساحلی رودسر خبر داد و افزود: این ۲ نفر نیز ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته برای شنا به دریا رفتند که متأسفانه هر ۲ غرق شده و پیکرشان صبح امروز پیدا شد.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان با ابراز ناراحتی از وقوع حوادث غرق شدن هموطنان به علت توجه نکردن به نکات ایمنی مربوط به شنا در دریا، از مسافران و شهروندان خواست تا با بی احتیاطی، کام خود و خانواده هایشان را تلخ نکنند.

به گفته نیازمند، ۸۰۰ نفر از امدادگران و ناجیان غریق در نقاط پرخطر سواحل گیلان مستقر هستند و از خرداد امسال تاکنون جان ۱۸۷ نفر را که در آستانه غرق شدن و خفگی بودند، نجات داده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.