سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت نفت ۲ درصد از درآمدهای نفتی را صرف پروژه‌های عمرانی در مسجدسلیمان کند

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی بر اختصاص ۲ درصد از درآمدهای نفتی به پروژه‌های عمرانی در مسجدسلیمان تاکید کرد.

رضا جباری با اشاره به دیدار انجام شده با وزیر نفت در راستای توسعه و عمران شهرهای نفتی حوزه انتخابیه خود اظهارکرد: اگر ۲ درصد سهم درآمدهای نفتی در قالب مسئولیت های اجتماعی برای فعالیت‌های عمرانی در شهر و روستا، رفع کمبودها و چالش هایی که در زیرساخت‌های شهرستانهای مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا وجود دارد اختصاص یابد می‌توان به لحاظ عمرانی پیشرفت قابل توجه‌ای در این حوزه شاهد بود.

وزارت نفت ۲ درصد از درآمدهای نفتی را صرف پروژه‌های عمرانی در مسجدسلیمان کند

وی به ضرورت رسیدگی به جاده‌ها در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان تاکید کرد و گفت: ساماندهی جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز، توجه به وضعیت مدارس، مجتمع‌های ورزشی و فرهنگی، مراکز بهداشتی و درمانی از جمله مواردی است که نیازمند توجه ویژه وزارت نفت و شخص وزیر نفت است.

جباری خواستار حضور وزیر نفت در حوزه انتخابی مسجد سلیمان شد و گفت: وزیر نفت با سفر به این شهرستان می‌تواند از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات شهرستانهای مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید از ثمره اجرای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت بهره‌مند شوند گفت: اجرا و تکمیل پروژه های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت از مطالبه به حق مردم حوزه انتخابیه است بنابراین می‌طلبد این وزارتخانه نسبت به تعهد خود در این چهار شهرستان تسریع کند.

بر اساس این گزارش، میدان نفتی مسجد سلیمان از میدان‌های نفتی ایران است، که در محدوده شهرستان مسجدسلیمان، در استان خوزستان و در جنوب‌غربی ایران قرار دارد. این میدان در سال ۱۲۸۷ کشف شد، که هم‌اکنون به‌عنوان نخستین و قدیمی‌ترین میدان نفتی در خاورمیانه شناخته می‌شود

برچسب ها: نفت ، مسجدسلیمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.