سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: سازمان ملل روایت اسرائیل در مورد اجساد ۶ اسیر را نپذیرد

سخنگوی حماس می‌گوید سازمان ملل متحد در مورد کشتن شش اسیر اسرائیلی نتیجه گیری می‌کند.

سخنگوی حماس از سازمان ملل خواسته است که روایت اسرائیل در مورد ۶ اسیر که اجساد آنها در غزه پیدا شده است را قبل از دریافت همه حقایق و شنیدن از همه طرف‌ها نپذیرد.

حمدان در مصاحبه‌ای با الجزیره، از سازمان ملل متحد خواست تا هنگام بررسی مرگ اسرای اسرائیلی، "متعادل" باشد. اسرائیل مدعی است که رزمندگان حماس آنها را کشته اند، در حالی که حماس می‌گوید هنوز در انتظار جزئیات است.

حمدان همچنین گفت که سازمان ملل باید نقش نیرو‌های اسرائیلی را در کشتن اسیران خود در حملات هوایی قبلی یا تلاش‌های نافرجام نجات در نظر بگیرد.

ابوعبیده سخنگوی نظامی حماس روز دوشنبه گفت که در صورت تداوم فشار نظامی اسرائیل، اسیران غزه در تابوت به اسرائیل بازخواهند گشت و حماس در صورت نزدیک شدن نظامیان اسرائیلی، دستورات جدیدی به نگهبانان آنها صادر کرده است.

حمدان گفت که اظهارات ابوعبیده به تلاش اسرائیل برای نجات اسیران مربوط است.

او گفت: «پیام ابوعبیده [به اسرائیل]این بود: شما سعی کرده‌اید که مردم خود را به زور بازگردانید و هر بار باعث کشتار آنها شده‌اید. اگر به این راه ادامه دهید، باعث مرگ مردمتان خواهید شد.»

پیش‌تر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که در جریان عملیاتی در غزه، اجساد ۶ اسیر اسرائیلی را کشف کرده است که شناسایی شده اند.

مترجم: پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.