سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال بزرگترین مشکل جوانان اندیمشکی است

فرماندار اندیمشک گفت: بزرگترین مشکل ما در حوزه اشتغال و جوانان است که سرمایه گذاری هایی شده و نماینده شهرستان پیگیر است.

یوسف زمانی اصل فرماندار اندیمشک گفت: یکی از مشکلاتی که در رسانه های ملی تیتر خبرگزاری ها بود ناترازی برق است که در اندیمشک تقریبا این ناترازی را به نزدیک ۸۷ هزار مگاوات رساندیم که یک رکورد به حساب می‌آید و باعث شد مشکلات زیادی برای مردم ما به وجود آید.

او افزود: برخی مردم طی ارتباط با ما بعضی مسائل را مطرح می کنند؛ برخی از مشکلات قابل رفع بود و برخی دیگر به گفته آقای قلاوند نماینده نیاز است زیر ساخت ایجاد کنیم و اگر بخواهیم وضعیت ناترازی برق را حل کنیم به ۲۰ هزار مگاوات برق نیاز داریم که سرمایه گذاری ها صورت پذیرد تا ناترازی ها در این حوزه برطرف گردد.

آقای زمانی اضافه کرد: در حوزه شهرستان کارهایی صورت گرفته و مجددا در دستور کار شهرستان و نماینده و استان هست تا بتوانیم این ناترازی ها در سال آینده کاهش یابد.

به گفته فرماندار اندیمشک این ناترازی ها در حوزه صنعت سرایت کرد که آسیب بسیار زیادی به کشور وارد کرده و همچنین در حوزه کشاورزی چون ما به این ۲ حوزه بیشتر قطعی برق داریم، سعی ما بر این بود که سعی کردیم قطعی برق خانگی را کمتر کنیم اما با این وجود مجبور شدیم در حوزه برق خانگی هم قطعی داشته باشیم.

این مقام مسئول می‌گوید: در بحث آب، شهرستان مشکلی ندارد‌ هر چند مصرق خوب مدیریت نمی شود.

او ادامه داد: آقای قلاوند مشکلات چاه ها را از طریق مدیران استانی پیگیری کرد و مشکل تجهیز ۲ حلقه چاه برطرف شد و یک حلقه چاه در آینده نزدیک نیز وارد مدار می شود. در حوزه شهر در آینده نه چندان دور می توانیم این مشکلات را حل کنیم.

زمانی اصل گفت: در بحث کشاورزی بارندگی آخر فصل کشاورزان ما با خسارت مواجه شدند که دردآور بود و بحث پرداخت مطالبات نیز زمان برد که به دستور مقام معظم رهبری از صندوق ذخیره ارزی مقداری از مطالبات تامین شد اما این مشکل مشکلی بود که ما به صورت ویژه  پیگیری می کردیم و وضعیت ما نسبت به سایر شهرستان ها بهتر بود.

او گفت: بزرگترین مشکل ما در حوزه اشتغال و جوانان است که در این حوزه سرمایه گذاری هایی شده و نماینده شهرستان به صورت شبانه روز پیگیر هستند در مرکز که بتوانیم مقداری از بار این مشکل را حل کنیم.

در بحث تسهیلات برنامه ریزی ها در دولت انجام شده که گره گشایی هایی در این حوزه باشد.

او در زمینه عمرانی و اعتبارات عمرانی گفت: پارسال ۴۳۸ میلیارد اعتبارات ما بود که نزدیک به ۳۰۰ میلیارد به شهرستان اندیمشک تخصیص داده شد که پروژه ها در حال کار هستند و بعضی از پروژه ها با توجه به اینکه در هفته آینده معاون برنامه ریزی استان آقای نیکو در سطح شهرستان است بتوانیم این سرانه ها را که حوزه شهرستان چه سرانه های درمانی، بهداشتی، ورزشی، آموزشی و غیره هرجایی که این مشکلات هست با توجه به اینکه نماینده ما در حوزه وزارت و دولت تجربه دارند بتوانیم برنامه ریزی کنیم که خروجی مناسبی برای مردم عزیز داشته باشیم و از کمی ها و کاستی ها پوزش می طلبیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.