سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه:

ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل اولویت دولت است

وزیر راه و شهرسازی گفت: ارتقای کیفیت ناوگان و زیرساخت‌های حمل و نقل در بخش‌های مختلف، اولویت مهم دولت است.

فرزانه صادق در حاشیه نشست با انجمن‌های حمل و نقل در پایانه مسافربری امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: تعامل و گفت و گوی مشترک با صنوف، بخش خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و در حوزه‌های مختلف جاده، ریل و هوایی باید تعامل بیشتری با بخش خصوصی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم بیشتر وارد گفتگو شود، لذا گسترش تعامل با متخصصان و دست اندرکاران حوزه‌های مختلف راه از مهمترین رویکرد‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در سفر امروز بازدید و پایش ناوگان و پایانه‌های جاده‌ای و نحوه ارائه سرویس توسط اتوبوس‌ها بررسی شد، چراکه در ۲ روز آینده شاهد خروج جمعیت زیادی از مشهد خواهیم بود.

صادق با بیان اینکه خوشبختانه کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران نداریم، ادامه داد: در پایانه مسافربری رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل در تلاش هستند تا مشکلی برای بازگشت زائران پیش نیاید.

وی گفت: البته به گفته برخی از هموطنان نرخ بلیت در این ایام کمی افزایش داسته است، اما معطلی برای دریافت بلیت تاکنون گزارش نشده و همه تلاش‌ها برای ارائه بهترین خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز از فرودگاه مشهد نیز بازدید صورت گرفت، خوشبختانه کمبود بلیت وجود ندارد و پرواز‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود.

صادق ادامه داد: امروز جلسه‌ای نیز با انجمن ها، بخشی از صنوف حمل و نقل و رانندگان برگزار شد که ادامه برگزاری اینگونه جلسات در حوزه‌های مختلف برای تصمیم‌گیری‌های نهایی در دستور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.