سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان ۹ هزار زائر خارجی اربعین در مسجد جمکران

معاون خدمات زائرین آستان مقدس مسجد جمکران به میزبانی از ۹ هزار زائر غیرایرانی اربعین حسینی در این مکان مقدس اشاره کرد و گفت: در مدت ۹ روز با حدود ۲۵ هزار پرس غذای گرم از این زائران گرامی پذیرایی کردیم.

مجید آخوند زاده صبح امروز با اشاره به اینکه از ۲۱ ماه صفر خدمات دهی به زائران غیرایرانی اربعین حسینی در آستان مقدس مسجد جمکران شروع شده است، گفت: ظرفیت اسکان روزانه یک هزار و پانصد زائر غیرایرانی را در شبستان امام حسن عسکری (ع) فراهم کردیم.

معاون خدمات زائرین آستان مقدس مسجد جمکران عنوان کرد: خادمان این آستان مقدس در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده پذیرای زائران اربعین حسینی هستند.

معاون خدمات زائرین آستان مقدس مسجد جمکران با اشاره به اینکه امکانات رفاهی از جمله حمام، فضای شست و شوی لباس و تعمیر کیف و کفش برای زائران غیرایرانی که عمدتا از کشور پاکستان هستند فراهم شده است، گفت: برگزاری مراسم مذهبی شامل سخنرانی و مداحی به زبان اردو در دو بخش خواهران و برادران، برگزاری حلقه‌های معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی توسط مبلغین اردو زبان هم از جمله برنامه‌های فرهنگی است که برای این عزیزان به اجرا می‌رسد.

آخوندزاده در پایان با بیان اینکه در ۹ روز نخست، بالغ بر ۹ هزار زائر غیر ایرانی در این آستان مقدس اسکان یافته و با ۲۵ هزار پرس غذای گرم پذیرایی شدند، عنوان کرد: خدمت رسانی خادمان آستان مقدس مسجد جمکران به زائران غیرایرانی اربعین حسینی تا پنجم ربیع الاول ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.