سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرقوی: تفکرات مدیر عامل کاراماشین جان تازه ای به دوومیدانی داده است

سرپرست تیم دوومیدانی کارا ماشین درباره برنامه ها و اهداف این تیم در لیگ دوومیدانی توضیحاتی را بیان کرد.

حسن شیرقوی سرپرست تیم دوومیدانی کارا ماشین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم دوومیدانی کارا ماشین اظهار کرد: امسال به اسم کارا ماشین با چهار تیم در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در لیگ دوومیدانی بخش آقایان و بانوان شرکت کرده‌ایم. خداراشکر تاکنون ۲ تیم ما توانسته‌اند با اقتدار و قدرت و امتیاز بالا قهرمانی لیگ را به دست بیاورند. تاکنون چنین اتفاقی بی سابقه بوده است. هدف نخست ما از به دست آوردن این قهرمانی‌ها ابتدای امر ترویج و توسعه بیشتر این رشته در میان جامعه است. پس از آن نیز می‌خواهیم ورزشکاران ما با ثبت رکورد‌های خوب خودشان را به سطح اول آسیا و جهان نزدیک کنند تا روزی شاهد این باشیم که بهترین خبر‌ها از ورزش اول المپیک بین جامعه مخابره شود.

او  افزود: تاکنون بروز چنین تفکراتی نبوده، زیرا همگان تنها هدفشان کسب کاپ قهرمانی بوده است. البته من معتقدم زمانی شاهد پیشرفت این رشته خواهیم بود که ورزشکاران برای کسب رکورد تلاش کنند. بالاخره در این رشته بیشتر از کسب مقام و ورودی المپیک ثبت بهترین رکورد نسبت به هر موضوع دیگری ارجحیت دارد. زمانی که رکورد مناسب باشد این مسئله منجر به بروز اتفاقات خوب در میادین بزرگی مانند المپیک و جهانی خواهد شد.

سرپرست تیم دوومیدانی کارا ماشین ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه سعید صباحی مدیرعامل باشگاه کارا ماشین اطلاعات جامع و کاملی از رشته دوومیدانی  دارد، برای همین نیز تمام برنامه و رویکرد این باشگاه معطوف به مسئله استعدادیابی شده است. از آنجایی که دوومیدانی خالی از استعداد شده به همین دلیل باید در مناطق محروم استعداد‌ها کشف شوند تا در سالیان آینده مانند المپیک با تفکرات جدید روی این ورزشکاران کار شود تا بتوانند بدرخشند. البته همه ما به این باور رسیده‌ایم که کشف استعداد یک موضوع و حفظ آن نیز از کشف استعداد بسیار مهم‌تر است.


شیرقوی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم دوومیدانی را کمک کنیم تا بار دیگر به روز‌های اوج این رشته ورزشی  بازگردد. خوشبختانه در رده سنی بزرگسالان تیم آقایان و بانوان ما با اختلاف نسبت به سایر باشگاه‌ها صدرنشین هستند و مطمئنم روز‌های خوبی را برای آنها متصور هستیم. حقیقت امر این است که مدیرعامل باشگاه با تمام وجود و توانایی از نظر امکانات به دنبال این است تا شرایط مطلوبی را برای دوومیدانی کاران فراهم کند.

او اظهار کرد: واقعا مدیرعامل باشگاه کارا ماشین با تفکرات جدیدی وارد ورزش شده به طوری که با همین رویکرد و تفکرات توانسته جان تازه‌ای به دوومیدانی ایران تزریق کند. از طرف دیگر بروز این تفکرات باعث شده تا تمام قهرمانان که ویترین این رشته هستند، به تیم ما بیایند. امیدوارم همه ما دست به دست هم بدهیم تا دوومیدانی را به جایگاه واقعی اش برسانیم. اگر فدراسیون دوومیدانی  بتواند مدیران عامل باشگاه‌ها را حفظ و از تفکرات آنها به نحو احسن استفاده کند، می‌توان به آینده این رشته خیلی امیدوار بود. باید در رسانه‌ها از حامیان مالی که تفکرات نو به ورزش کشور وارد کرده اند بیشتر حمایت شود.

خبرنگار: مریم طایفه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.