سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع طبیعی در برابر تخریب جنگل‌ها ساکت نمی‌ماند

کارشناسان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با حضور در جنگل الیمالات در خصوص دامنه این طرح و توقف آن گزارش تهیه می‌کنند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه ساری از تعطیلی پارکینگ طرح گردشگری سد الیمالات در منطقه جنگلی شهرستان نور با هماهنگی دادستان محترم شهرستان نور خبر داد و گفت: حفاظت اساسی‌ترین و مهمترین وظیفه سازمان منابع طبیعی است و منابع طبیعی در برابر تخریب و تصرفات اراضی جنگلی ساکت نخواهد ماند و با جدیت از قطع درختان جلوگیری می‌کند.

موسی مقیمی افزود: پس از ورود عوامل این طرح در منطقه جنگلی الیمالات شخصاً به همراه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان وارد عرصه شده و جلوی کار را گرفته و سازه‌ها را از جنگل به بیرون منتقل کرده اند.

مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران همچنین از تشکیل سریع پرونده قضایی برای این شرکت متخلف توسط منابع طبیعی استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد مراجع قضایی از اقدام منابع طبیعی در جهت جلوگیری از تصرفات اراضی جنگلی حمایت نماید.

مقیمی که در حال رفتن به دادستانی شهرستان نور بود تا موضوع ایجاد پارکینگ در طرح گردشگری الیمالات را منحل کند، گفت: منابع طبیعی برای جلوگیری از تخریب و تصرفات اراضی جنگلی الیمالات نیازمند حمایت مراجع قضایی است و در این زمینه به هماهنگی بیشتری از سوی دادستانی استان نیازمند است.

مقیمی در ادامه ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از ریشه کردن یک درخت تنومند توسط بولدزر را مربوط به منطقه جنگلی الیمالات ندانست و گفت: این ویدئو مربوط به حوزه استحفاظی منابع طبیعی استان مازندران منطقه ساری نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.