سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه کاتب در دسترس عموم قرار گرفت

مدیرکل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان گفت: سایت Kateb.ir یک پلتفرم دیجیتالی است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ایران راه‌اندازی شده است.

ابراهیمی گفت: سایت Kateb.ir یک پلتفرم دیجیتالی است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ایران راه‌اندازی شده است. هدف اصلی این سامانه ارائه خدمات ثبتی به صورت غیرحضوری و آنلاین به شهروندان و کسب‌وکارها است. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و در هر زمان از شبانه‌روز به خدمات مختلف ثبتی دسترسی داشته باشند.

ابراهیمی بیان کرد: سامانه کاتب از سه طریق مختلف در دسترس است که در این راستا وب‌سایت کاتب از طریق آدرس (https://kateb.ir) کاربران می‌توانند به سامانه وارد شوند، ثبت‌نام کنند و از خدمات موجود بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: افراد از طریق اپلیکیشن موبایلی کاتب نیز می توانند به این سایت دستیابی یابند این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده و کاربران می‌توانند با نصب آن از تمامی خدمات ثبتی بهره‌مند شوند.

ابراهیمی در ادامه از دسترسی از طریق کدهای دستوری خبر داد و اضافه کرد: برای افرادی که به اینترنت یا گوشی هوشمند دسترسی ندارند، استفاده از کد دستوری #۲۲۸۲* امکان‌پذیر است که با استفاده از آن می‌توان خدمات مورد نیاز را دریافت کرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده شامل تصدیق اصالت سند، مشاهده وقایع ازدواج و طلاق، ثبت و استعلام شرکت‌ها و مالکیت معنوی و بسیاری خدمات دیگر است. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که فرآیندهای ثبتی را به صورت ساده‌تر، سریع‌تر و با کاهش هزینه‌ها انجام دهد.

برچسب ها: سامانه ، ثبتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.