سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹۰ جلسه پرده‌خوانی معرفی زنان مقاوم جهان اسلام در قم برپا شد

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با تلاش ۸۰ نفر از مبلغین، از دهم محرم امسال حدود ۲۹۰ جلسه پرده‌خوانی با موضوع معرفی شخصیت ۴ زن مقاوم جهان اسلام برگزار شد.

 فاطمه فرخنده در خصوص آئین معرفی ۴ شخصیت زن مقاوم جهان اسلام که از دهم محرم برای بانوان استان قم برگزار شد، طی سخنانی گفت: در این آئین شخصیت بانوان قهرمان «فاطمه بنت الحسن»، «آمنه بیگم مجلسی»، «مادر قصری» و «هنادی تیسیر جرادات» در قالب پرده خوانی به مخاطبین معرفی شدند.

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: دوره آموزشی پرده‌خوانی برای ۸۰ نفر از مبلغان زن در کارگاه‌های ۴ ساعته برگزار شد و این نفرات در مکان‌های مختلف سطح شهر تا پایان ماه صفر در حال تبلیغ هستند.

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم  مطرح کرد: با همکاری نهاد‌های اجرایی همچون ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، اتحادیه آرایشگران بانو، امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، نهاد کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، آئین پرده‌خوانی در مراکز مختلفی اجرا شد.

فرخنده در خصوص مزایای طرح پرده‌خوانی بیان کرد: در این آئین قالب جذابی از تبلیغ با فراهم شدن بستر میدانی برای مبلغات انتخاب شد و محتوای متناسب با همه نوع مخاطب از جمله کودکان، نوجوانان، میانسال و… ارائه شد.

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه افزود: قابلیت ارائه آسان برای تمام مبلغات به دلیل فایل‌های آماده و متقن معرفی این چهار زن مقاوم جهان اسلام، عدم نیاز به امکانات خاص و فقط همراه بودن یک پرده، قابلیت اجرا در تمام اماکن، توجه به شخصیت‌های بانوان مقاوم که کمتر به آن پرداخته شده، از دیگر مزایای این طرح بود که برای عموم مخاطبین جذاب بوده است.

مدیر امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد: پرده‌خوانی معرفی ۴ زن مقاوم جهان اسلام در تعدادی از مساجد چندین‌بار اجرا شده است؛ چراکه بعضی از مبلغین هر شخصیتی را یک جلسه با سخنرانی موضوعات متفاوت برگزار کردند.

فرخنده اضافه کرد: پرده‌خوانی شخصیت‌های زنان مقاوم در ۸۲ مسجد، ۹۰ آرایشگاه زنانه، ۴۳ باشگاه بانوان، ۷۵ محفل، هیئت و بقاع متبرکه امامزادگان انجام شده است؛ همچنین بیش از ۳۰ جلسه در طریق الحسین علیه السلام مشایه نجف به کربلا در ایام اربعین توسط بانوان مبلغ قمی این برنامه اجرا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.