سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی ملایر

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به پذیرش دانشجو در این دانشکده گفت: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان افراد علاقه‌مند به رشته علوم قرآن به‌صورت رایگان دانشجو می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام حسنعلی نوروزی بیان کرد: این دانشکده قرآنی به عنوان زیرمجموعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی از طریق سوابق تحصیلی (بدون کنکور) در مقطع کارشناسی به صورت رایگان دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه دانشکده علوم قرآنی ملایر به عنوان یکی از ۱۸ شعبه دانشگاه علوم و معارف قرآن در سطح کشور است، افزود: اعضای هیئت علمی تمام وقت، تحصیل رایگان، بهره‌مندی از مدرسان مجرب، خوابگاه دانشجویی، تسهیلات وام‌های دانشجویی، کتابخانه تخصصی و... از جمله مزایای تحصیل در این دانشکده است. فعالیت این مرکز روزانه و به‌صورت رایگان است و تمام تسهیلاتی را که وزارت علوم برای دانشکده‌های دولتی کشور در نظر دارد در این دانشکده نیز وجود دارد.

نوروزی یادآور شد: در حال حاضر در این دانشکده ۴ عضو هیئت علمی، ۳۰ استاد مدعو و ۱۵۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت دارند. رشته مقطع کارشناسی این دانشکده «علوم قرآن و حدیث» و در مقطع ارشد «علوم قرآنی گرایش اعجاز» است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر زمان ثبت‌نام در این دانشکده را از فردا ۱۴ تا ۱۸ شهریور اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس https://malayer.quran.ac.ir/ مراجعه کنند، هم‌چنین برای انجام ثبت نام خود باید از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام کنند. کد رشته محل پذیرش ۱۸۶۸۵ است.

وی یادآور شد: دانشکده علوم قرآنی ملایر در میدان قائم بلوار فاطمیه دانشکده علوم قرآنی ملایر قرار دارد، هم‌چنین افراد برای تماس با این دانشکده می‌توانند با شماره تلفن ۰۸۱۳۳۳۵۰۰۷۲ ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها: علوم قرانی ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.