سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی آزادی به قیمت تخریب زمین هاکی!

دسته گل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ورزشگاه آزادی را بازسازی نکرده ورزشگاه درحال ساخت فدراسیون هاکی را با چالشی جدی مواجه کرد.

چند ماه است که شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی در حال بازسازی ورزشگاه آزادی است و به همین دلیل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند در تهران میزبان بازی‌های خانگی شان باشند.

به گفته مسئولان این ورزشگاه آزادی تا مهرماه آماده بازی نخواهد بود، اما این شرکت و پیمانکاران آن در یک اقدام بسیار عجیب نخاله‌های ورزشگاه آزادی را در محل ورزشگاه در حال ساخت فدراسیون هاکی تخلیه کرده اند و این در حالی است که این ورزشگاه قرار بوده است در سال جاری به بهره برداری برسد. حال این سئوال پیش می آید که چرا شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی برای این دوباره کاری باید هزینه پرداخت کند؟ 

احسان اسدی دبیر فدراسیون هاکی گفت: استادیوم بین‌المللی هاکی شهید حاج قاسم سلیمانی به مساحت ۷۷۰۰ مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی، کار‌های زیرساختی و فنس‌کشی و هم‌سطح‌سازی‌اش انجام شده و خرید چمن آن نیز از طریق سامانه تدارکات دولت صورت‌گرفته که قرار بود امسال به بهره‌برداری برسد، اما متأسفانه در یک اقدام عجیب در ورزشگاه آزادی بیش از ۵۰۰ ماشین (نخاله) که فکر می‌کنم دررابطه‌با بازسازی استادیوم آزادی بوده را در این زمین تخلیه کردند که واقعاً خیلی بی‌انصافی است.

او ادامه داد: فدراسیون هاکی باتوجه‌به بودجه بسیار کمی که دارد میلیارد‌ها تومان برای زیر ساخت این زمین هزینه کرده است. قرار بود اواخر امسال این زمین به بهره‌برداری برسد، اما حالا باید بعد از برداشت این همه نخاله مجدداً زیر ساخت زمین و... را بازسازی کنیم. امیدوارم هر چه زودتر کار برداشت این نخاله‌ها انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۱:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
بی صاحب بودن همینه
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
توی ایران اگه کاری حساب شده و دقیق انجام بشه و بدون ضرر به پایان برسه باید تعجب کرد