سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: نتانیاهو تمایلی برای رسیدن به توافق صلح ندارد

حسام بدران بار دیگر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول شکست مذاکرات صلح معرفی کرد.

افراط گرایی کابینه راستگرای نتانیاهو به حدی رسیده است که حتی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که بزرگترین حامی توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان محسوب می‌شود به تازگی زبان به اعتراض گشوده و نخست‌وزیر این رژیم را به کم کاری در روند مذاکرات صلح متهم کرده است. 

به گزارش الجزیره، حسام بدران، از مقامات ارشد جنبش حماس امروز (دوشنبه) بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول شکست مذاکرات صلح غزه معرفی کرد. 

بدران در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: نتانیاهو تمایلی برای رسیدن به توافق آتش‌بس ندارد. این مسئله را به راحتی می‌توان از مطرح کردن دائمی شروط جدید از سوی او فهمید. 

وی با اشاره به سخنان اخیر بایدن، خاطرنشان کرد: آنچه که درخصوص رای تمامی طرف‌ها درپی مذاکرات صلح غزه آشکار شده این است که رژیم اشغالگر قدس به رهبری نتانیاهو به دنبال توافق صلح نیست. هر زمانی که ما و میانجیگران به یک پیشنهاد و یا اجماع در موضوعی می‌رسیدیم متوجه می‌شدیم که نتانیاهو شروط جدیدی را مطرح می‌کند که در گذشته اصلا مطرح نبود. 

گفتنی است؛ اکنون ساکنان سرزمین‌های اشغالی نیز به ماهیت کابینه رژیم صهیونیستی پی برده‌اند. شب گذشته نیم میلیون نفر طی تظاهرات تل‌آویو و سایر شهر‌های اشغالی به خیابان‌ها ریخته و خواستار تحت فشار قرار دادن نتانیاهو به منظور رسیدن به توافق با حماس به منظور آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.