رسانه‌های رژیم صهیونیستی از خنثی‌سازی یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی شهرک عطروت در شمال غرب رام الله در کرانه باختری خبر دادند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دنبال احتمال وجود خودرویی بمب گذاری شده در نزدیکی شهرک عطروت، ارتش رژیم صهیونیستی جاده ۴۶۶ در نزدیکی این شهرک در شمال قدس اشغالی را مسدود کرده و کارشناسان مواد منفجره ارتش رژیم به این منطقه اعزام شده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی افزودند که کارشناسان مواد منفجره ارتش این رژیم، خودرویی بمب‌گذاری شده را در ورودی شهرک عطروت در اراضی روستای «ام صفا» در شمال غرب رام الله خنثی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی این منطقه را به محاصره خود درآورده و تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته است.

پیشتر گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای با پذیرش مسئولیت کامل عملیات ترکیبی ضد صهیونیستی در دو شهرک صهیونیست‌نشین «غوش عتصیون» و «کرمی تسور» که عصر جمعه گذشته انجام شد، افزود: با رونمایی از اولین عملیات‌های شهادت طلبانه خود در الخلیل، تاکید می‌کنیم که تمام شهر‌های کرانه باختری، غافلگیری‌های دردناکی را برای اشغالگران در نظر گرفته اند.

گردان‌های القسام افزود: ما همچنان غافلگیری‌های دردناکی را برای نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در نظر داریم که آخرین آن عملیات «ترقومیا» است که دیروز توسط شهید «مهند محمود العسود» انجام شد.

در عملیات تیراندازی صبح روز یکشنبه در نزدیکی ترقومیا در غرب الخلیل انجام شد، سه نفر از نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی و گارد مرزی این رژیم کشته شدند.

افزون بر گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای مسوولیت عملیات ترکیبی روز جمعه در شهرک صهیونیست نشین «غوش عتصیون» منطقه الخلیل در کرانه باختری را به عهده گرفته بود.

در یک هفته اخیر چندین عملیات از جمله دو عملیات انفجار خودرو‌های بمب گذاری شده در کرانه باختری اتفاق افتاده است.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری در هفته‌های اخیر، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار