سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دغدغه وزیر علوم در دانشگاه‌ها از زبان مشاور او

مشاور وزیر علوم گفت: وزیر علوم توجه ویژه‌ای به دانشجو به عنوان رکن اصلی دانشگاه دارد و تاکید می‌کند که شرایط مناسب و بدون دغدغه‌ای برای فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشجویان فراهم شود.

سید احمد رضا خضری در آیین معرفی سعید حبیبا به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و تجلیل از زحمات هاشم داداش پور رئیس سابق این سازمان اظهار داشت: تجربه زیسته من در خوابگاه دانشجویی نشان می‌دهد که کمترین نقص و مشکلی در خدمات دانشجویی می‌تواند به مسیر دانشجو در علم و پژوهش آسیب بزند به همین دلیل سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان در کنار هم وظیفه بسیار سنگینی برای فراهم کردن محیط مناسب برای زندگی دانشجویی بر عهده دارند.

وی افزود: ما اعضای هیأت علمی هستیم و وظیفه و ماموریت اصلی ما پژوهش و آموزش است و در کنار آن به مقتضیات و شرایط مسئولیت‌های اجرایی را نیز می‌پذیریم و همه ما می‌دانیم که مدیریت‌ها موقت هستند.

خضری گفت: دکتر داداش پور نیز به عنوان رئیس سازمان در زمان تصدی این سازمان با این حقیقت آشنا بوده و هستند که این مدیریت همچون سایر مدیریت‌های اجرایی کشور موقت بوده و به‌زودی این مسئولیت را به فرد دیگری خواهند داد لذا تغییر مدیریت‌های این چنینی کاملاً طبیعی و پذیرفته است.

مشاور وزیر علوم تاکید کرد: دکتر سیمایی با توجه به برنامه‌هایی که برای قشر دانشجو دارند و برنامه‌هایی که به مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد اجرایی کشور ارائه داده است و بنا بر ضرورت ایجاد چابکی و نظم بیشتر در امور به این نتیجه رسیده اند که در راس سازمان امور دانشجویان شاهد تغییر مدیریت باشیم و برای انجام این مسئولیت نیز دکتر سعید حبیبا انتخاب شده اند که استاد دانشگاه تهران و در زمینه معاونت دانشجویی دارای تجربه و سابقه خدمت هستند.

خضری افزود: دکتر داداش‌پور به عنوان رئیس سابق سازمان امور دانشجویان در سه سال گذشته، خدمات تحسین برانگیز و اقدامات مفیدی انجام داده؛ لذا وزیر علوم به من ابلاغ کرده‌اند که مراتب قدردانی وی را به شما و ایشان ابلاغ نمایم.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که  داداش‌پور با پایان ماموریت خود با عزت و احترام این سازمان را ترک می‌کنند و ما از مسئول جدید سازمان استقبال می‌کنیم و تکریم انسان‌ها و بزرگداشت شخصیت آنها به هیچ عنوان با تغییر مسئولیت‌ها دچار خدشه و آسیبی نخواهد شد.

مشاور وزیر علوم در پایان از مدیران سازمان امور دانشجویان خواست؛ کمال همکاری و هماهنگی را با دکتر حبیبا به عنوان مسئول جدید سازمان امور دانشجویان داشته باشند تا به‌صورت هماهنگ بتوانیم سال تحصیلی جدید را در کمال آرامش و آسایش برای دانشجویان آغاز نماییم.

وی در پایان تاکید کرد: موفقیت سازمان امور دانشجویان موفقیت وزارت علوم و موفقیت وزارت علوم در واقع موفقیت کشورعزیزمان ایران خواهد بود.

برچسب ها: وزیر علوم ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احمد
۱۳:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
با سلام و احترام و آرزوی موفقیت برای وزیر محترم علوم. فقط امیدوارم هستیم وزیر محترم از نظرات و مشاوره وزیر علوم دولت دوازدهم استفاده ننماید. با تشکر