سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر در خیابان ولیعصر (عج) در آینده نزدیک

شهردار منطقه ۳ تهران با اشاره به طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر (عج) گفت: این خیابان به فضایی امن و دلپذیر برای شهروندان تبدیل خواهد شد.

 حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران، یکی از اهداف اجرای طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر (عج) را بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت عمومی از فضای شهری و ایجاد فضایی امن و دلپذیر برای تردد و فعالیت‌های اجتماعی عنوان کرد.

شهردار منطقه ۳ با اشاره به برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های این محور گفت: با توجه به هدف اصلی طرح الگوی خدمت که ارائه خدماتی خاص، ویژه و ملموس برای شهروندان است و در راستای حفظ سرزندگی شهر و ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان انجام می‌شود، بهبود کیفیت پیاده‌روها، نوسازی مبلمان شهری، اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ترافیکی، خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده و سایر اقدامات مشابه در خیابان ولیعصر (عج) اجرایی شده است.

جوانی همچنین ادامه داد: در این محور با بازپیرایی و اصلاح فضای سبز، کاشت درخت و درختچه، کنده‌کاری، آبرسانی، رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و المان‌ها، لوله‌گذاری و نقاشی شهری بهبود خدمات شهری مد نظر قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل فعالیت‌های فنی و عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری، خیابان ولیعصر به فضایی دلنشین‌تر برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.

شهردار منطقه ۳ تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح محور الگوی خدمت خیابان ولیعصر (عج) در زمان‌هایی از روز اجرایی شد که خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

وی افزود: بازسازی جوی باغچه، پیاده‌روسازی و تراش روکش مکانیزه، مرمت نهر و بهسازی پیاده‌رو از ماموریت‌های معاونت فنی و عمرانی بود که در زمان‌های پیش‌بینی‌شده به اجرا درآمد.

جوانی خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه از ابتدای اجرای این طرح شاهد خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده، مرمت ایستگاه اتوبوس BRT، مرمت و نصب علائم ترافیکی، نصب استاپرها، تأمین روشنایی و مرمت سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در محور ولیعصر (عج) بوده‌اند. همچنین اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ترافیکی و اصلاح هندسی معابر به زودی در این محور به پایان خواهد رسید.

شهردار منطقه ۳ ابراز امیدواری کرد که در چهار محور منطقه شامل میرداماد، شریعتی، گاندی و خیابان حضرت ولیعصر (عج)، با اجرای طرح محور الگوی خدمت منطقه ۳ و تعریف کار ویژه، شاهد تحول در کیفیت، زیبایی بصری و ارتقای رضایتمندی شهروندان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
ابوالفضل، باز چه خوابی واسه ملت دیدین
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
بلوار کشاورز را هم باید ببندن و به یک مرکز ورزشی و پیاده روی تبدیل بشود
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
دست فروشان را از پیاده روها سروسامان دهید
که ظاهر شهر را زشت و کریح کردند
و. ناامن هم میشه
الی
۱۱:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
ترافیک فقط
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
بدون کاهش جمعیت تهران، هر طرحی به افزایش ترافیک و آلودگی بیشتر هوا منجر خواهد شد
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
خیابون ولیعصر = بدترین خیابون تهران