سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدم قدم در مسیر بهشت با حضور داوطلبانه سرخ و سپید پوشان هلال احمر سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اعزام ۷۵ نفر از اعضای جوانان این جمعیت برای حضور در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا (ع)، خبر داد.

 درخشان گفت: ۷۵ نفر از اعضای فعال جوانان هلال احمر استان به تفکیک خواهران و برادران برای حضور در سومین رویداد فرهنگی مذهبی جمعیت هلال احمر با عنوان «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر، اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر همراه با جوانان سراسر کشور برای ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا(ع) در قالب فعالیت های امدادی و بشردوستانه به مشهد مقدس اعزام شدند.

درخشان ادامه داد: سومین رویداد فرهنگی مذهبی قدم به قدم در مسیر بهشت با شعار، جوانان- شوق خدمت با هدف تبیین فرهنگ، سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)، آشنایی با رفتار، منش و رسالت آن حضرت، تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و ایجاد انگیزه تبلیغ شعائر و آموزه‌های دینی و بشردوستانه با تکیه بر فرهنگ رضوی، برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.