رییس اورژانس سمنان گفت: ۳۸ پایگاه اورژانس با ۱۰۰ نیروی انسانی برای امدادرسانی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه آماده‌باش است.

قرائیان گفت: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت امام رضا(ع) و اوج سفرها به مشهد مقدس و قرارگیری سمنان در مسیر زائران برای خدمت‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان آماده‌باش است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: بیشترین ماموریت‌های اورژانس طی روزهای گذشته با توجه به اوج مسافرت‌ها به ویژه به مشهد مقدس در زمینه تصادف‌ها است.

وی ادامه داد: ۲۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۱۱ پایگاه شهری، یک واحد عملیاتی اتوبوس آمبولانس، ، سه پایگاه موتور آمبولانس، یک پایگاه اورژانس بانوان و یک پایگاه اورژانس هوایی برای خدمت‌رسانی روزهای پیشرو در محل کار آماده به خدمت حضور دارند.

قرائیان تاکید کرد: هنگام وقوع تصادف‌ها، افراد از ایجاد شلوغی در صحنه پرهیز و افراد ناآشنا به مسائل امدادی نیز از اقدامات خودسر نسبت به مجروح‌ها خودداری کنند تا آسیب بیشتری مانند آسیب دیدگی نخاع برای فرد زخمی پیش نیاید.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تصریح کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار