سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی ریل متروکه قم همچنان در مسیر بلاتکلیفی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری با توجه به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری فعالیت عمرانی برای جمع‌آوری ریل‌های متروکه آغاز کرد گفت: همچنان اراضی مورد توافق برای معوض واگذار نشده است.

 عباس حلوایی‌زاده  با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه ساماندهی ریل‌های جمع‌آوری‌شده، اظهار کرد: روند اجرای این پروژه در نخستین سفر رئیس‌جمهور شهید به قم آغاز شد و قرار بود ۸۰ هکتار از اراضی پردیسان برای معوض املاک در مسیر پروژه از طرف وزارت و اداره کل راه و شهرسازی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری با توجه به مصوبات سفر فعالیت عمرانی را آغاز کرد، افزود: همچنان اراضی موردتوافق برای معوض واگذار نشده است ولی شهرداری جمع‌آوری ریل و طراحی مسیر را انجام داده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه پیمانکار شهرداری با وجود هزینه بالا، تجهیز کارگاه را انجام ولی تاکنون در چندین نوبت کانکس پیمانکار جمع‌آوری شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون سه مرحله پروژه متوقف و کانکس پیمانکار جمع‌آوری‌شده است.

حلوایی‌زاده تاکید کرد: باید با هماهنگی دستگاه قضائی جلوی تعطیلی کارگاه گرفته شود تا معارضان ملکی با توجه به تعهدات اداره کل راه و شهرسازی سبب تعطیلی کارگاه نشوند و باید معارضان بدانند زمینی واگذار نشده که بخواهیم پاسخگوی معارضین باشیم.

وی ادامه داد: طرح بهسازی سه‌راه و چهارراه بازار آماده و به‌زودی پیمانکار پروژه معرفی خواهد شد تا این طرح از پل علیخانی تا عمار یاسر اجرایی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.