سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع معترضان صهیونیست مقابل دفتر نتانیاهو

همزمان با صدور فراخوان‌هایی برای اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی، منابع رسانه‌ای از تجمع معترضان در مقابل دفتر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در قدس اشغالی خبر دادند.

شبکه الجزیره گزارش داد که هزاران صهیونیست در مقابل دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در قدس اشغالی تجمع اعتراضی را برگزار کردند.

معترضان با سر دادن شعار‌هایی علیه نتانیاهو تاکید کردند که وی نسبت به سرنوشت اسرای صهیونیست در نوار غزه بی‌توجه است.. بر پایه این گزارش، هزاران صهیونیست نیز با تجمع در مقابل مقر نهاد‌های دولتی در قدس اشغالی خواستار امضای فوری توافق تبادل اسرا با جنبش حماس شدند.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که صد‌ها نفر از روسای بخش‌های اقتصادی، شهرداران و مدیران بیمارستان‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در پاسخ به فراخوان اتحادیه کارگری رژیم اسرائیل (هتسدروت) برای اعلام اعتصاب سراسری فردا (دوشنبه) اعلام آمادگی کردند.

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» در تل‌آویو نیز به اعتصاب سراسری ملحق خواهد شد و قرار است که این فرودگاه از ساعت هشت صبح فردا دوشنبه به وقت محلی، فعالیت خود را متوقف کند.

همچنین قرار است تظاهراتی طی امشب در تل‌آویو برگزار شود و معترضان خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس شوند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در این باره گزارش داد که قرار است دیپلمات‌هایی از ۲۵ کشور در تظاهرات امشب تل‌آویو مشارکت کنند.

درخواست‌ها برای اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی ساعات اولیه امروز اعلام کرد اجساد ۶ اسیر صهیونیست که در عملیات «طوفان الاقصی» اسیر شده بودند، در نوار غزه پیدا شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هویت چهار نفر از این اسرا، مشخص شده است.

در همین حال، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این ۶ اسیر به دست نیرو‌های حماس کشته شده‌اند و تحقیقات درمورد جزئیات این مساله ادامه دارد.

وی گفت که اجساد این اسرا در تونلی در رفح واقع در نوار غزه پیدا شده است و آنها هفتم اکتبر ۲۰۲۳ اسیر شده بودند.

کاخ سفید نیز اعلام کرد که یکی از این اسرا، آمریکایی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.