سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد ۹۸ درصدی بنیاد مسکن خراسان جنوبی در تهیه طرح هادی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: عملکرد استان در تهیه طرح هادی روستایی ۹۸ درصد بوده و در حوزه اجرا نیز از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

تنها مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان در خصوص طرح هادی روستا‌ها گفت: بنیاد مسکن استان سرآمد طرح هادی در کشور است به طوری که میانگین کشوری حدود ۶۰ درصد است که در استان، ۸۱ درصد اجرای طرح هادی را داریم.

او افزود: ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم که طرح هادی آن‌ها تهیه طرح شده و حدود ۹۸ درصد عملکرد در این حوزه بوده است.

تنها با اشاره به اینکه بعد از تهیه طرح وارد مرحله اجرایی می‌شویم، بیان کرد: ۷۴۵ روستای استان اجرای طرح آن‌ها آغاز شده است و نمی‌توان عبارت اتمام طرح را مطرح کرد، زیرا روستا‌ها در حال گسترش است و قسمت‌های گسترش یافته نیازمند طرح جدید هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: شاخص اتمام طرح که در برخی موارد مطرح می‌شود، در استان ۲۴ درصد است که از کشور بالاتر هستیم، زیرا در سایر استان‌ها تا ۱۸ درصد اتمام طرح را شاهد هستیم.


بیشتر بخوانید


او گفت: قسمتی از اعتبارات در اختیار دهیاران است و از آن‌ها می‌خواهیم از اعتبارات خود برای اجرای طرح هادی استفاده کنند تا پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

نیازمند مجوز و اعتبار برای راه اندازی اسپکت سی تی هستیم

با گذشت حدود ۶ ماه از تحویل دستگاه سی تی اسکن (اسپکت سی تی) برای بیمارستان رازی بیرجند که برای درمان سرطان و بیماران قلبی – عروقی تأمین شده، راه اندازی آن صورت نگرفته است.

در این خصوص دکتر موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در برنامه پرسمان صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: مکاتباتی برای راه اندازی این دستگاه انجام شده است و به دنبال تأمین اعتبار آن هستیم.

او افزود: استانداری خراسان جنوبی قول مساعدت برای تأمین مبلغ مورد نیاز را داده که با تأمین آن، کار راه اندازی انجام خواهد شد، اما مبلغ ۲ میلیارد تومانی که مطرح شده صحیح نبوده و نیازمند مبلغ بیشتری هستیم.

موسوی میرزایی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مربوط به شیمی درمانی نیازمند استاندارد‌هایی از سوی سازمان انرژی اتمی و دیگر واحد‌ها است، بیان کرد: تا زمانی که مجوز‌ها صادر نشود، زمان دقیقی را نمی‌توانیم برای راه اندازی دستگاه اعلام کنیم.

برچسب ها: طرح هادی ، بنیاد مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.