سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بیش از ۸۰ عضو هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام ۸۵ عضو جوان این جمعیت به مشهد برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) خبر داد.

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۸۵ عضو فعال جوانان هلال احمر استان برای حضور در رویداد فرهنگی مذهبی جمعیت هلال احمر با عنوان قدم به قدم تا مسیر بهشت به مشهد مقدس برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) اعزام شدند.

او افزود: همزمان با ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر، اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر همراه با جوانان سراسر کشور برای ارائه خدمات بشر دوستانه به زائران علی بن موسی الرضا (ع) در قالب فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه به مشهد مقدس اعزام شدند.

کاووسی اظهار کرد: رویداد فرهنگی مذهبی قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف تبیین فرهنگ، سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)، آشنایی با رفتار، منش و رسالت آن حضرت، تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و ایجاد انگیزه در تبلیغ شعائر و آموزه‌های دینی و بشردوستانه با تکیه بر فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه این طرح با هدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوان برگزار می‌شود عنوان کرد: این کاروان از ۱۰ تا ۱۵ شهریور در مشهد مقدس ارائه خدمت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.