سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۱ طرح راهداری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت ، ۳۰ طرح در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ طرح نیز آغاز شد.

 حمید پیمانجو گفت: اعتبار هزینه شده برای ۳۰ طرح افتتاحی در استان ۲ هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال با میزان اشتغال ۳۱۱ نفر بوده است.
 
وی افزود: همچنین برای آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح در کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طرح اصلاح نقاط پرتصادف ماهور باشت مصوب سال ۱۴۰۱ با مبلغ اولیه ۷۰ میلیارد ریال، اصلاح نقطه حادثه خیز تمنک به چناربرم با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت راه روستایی ده شیرین با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و افتتاح ۲ دستگاه پل و ۶ کیلومتر روشنایی و ۱۴۰ کیلومتر روکش آسفالت از جمله طرح‌های افتتاحی بودند.
 
پیمانجو تاکید کرد: همچنین کلنگ زنی رفع سه نقطه حادثه خیز، روکش آسفالت به طول ۱۴ کیلومتر، اجرای حفاظ بتنی و فلزی به طول ۲۷ کیلومتر و احداث ۲ دستگاه پل در استان انجام شد.
 
طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد هم اینک ۳۵٠ طرح راهداری با اعتباری افزون بر ۳۰ هزار میلیارد ریال در این استان فعال است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.