سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه همدان:

تشکیل مرکز راهبری برای پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی ضرورت دارد

امام جمعه همدان گفت:مرکز راهبری در همدان با هدف هماهنگی و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ با هدف ریشه یابی نقاط ضعف و آسیب‌های اجتماعی تشکیل شود.

  آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در چهارمین شورای فرهنگ عمومی استان همدان گفت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی تقویت و مشخص شود که چرا بعد از گذشت چند سال انجام مصوبات توسط کمیسیون‌های این شورا پیگیری نمی‌شود.

او خواستار تشکیل مرکز راهبری در همدان با هدف هماهنگی و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی باید نقاط ضعف و آسیب‌های اجتماعی ریشه یابی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: باید گزارش داده شود که بودجه‌های آسیب‌های اجتماعی از نظر کمیت و کیفیت، طی سال‌های پیش در کجا هزینه شده است و چرا این بودجه‌ها در جا‌های دیگر هزینه شده است؟

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مجموعه‌های مردمی و سمن‌های استان بیشتر از دستگاه‌های دولتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند گفت: باید مشخص شود چقدر هزینه به کدام سمن داده شده و اعتبارات میلیاردی چند جوان استان را از آسیب‌های اجتماعی نجات داده است؟ آیا ما توانستیم جوانی را از اسیب‌های اجتماعی رهایی دهیم؟

او گفت:با همکاری شهرداری و شورای شهر اردوگاه ها، باشگاه‌ها و فضا‌های تربیتی رایگان برای جوانان و نوجوانان پیش بینی شود.

امام جمعه همدان گفت: طبق احادیث هر کسی که مسوولیتی را برعهده دارد باید دغدغه مردم به اندازه خانواده خودش برای وی مهم باشد.

آیت الله شعبانی گفت: از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله حاجی بابایی برای حل مشکلات مردم استفاده شود.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.