سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس برای کنترل قیمت اقلام و نوشت افزار دانش آموزان در استان آغاز شد.

حضرتی گفت: در اجرای طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی بر توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان و هزینه‌های دریافتی مدارس دولتی و غیردولتی و سرویس ایاب و ذهاب نظارت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در این طرح نظارتی روزانه ۲ گروه گشت نظارتی مشتمل بر بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی با هدف کنترل مبالغ دریافتی از دانش آموزان بابت ثبت نام و هزینه سرویس مدارس فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: یک گروه از گشت‌های نظارتی  وظیفه بازرسی از صنوف مختلف مرتبط با توزیع و فروش اقلام مورد نیاز دانش آموزان شامل کیف، کفش، پوشاک و نوشت افزار را بر عهده دارند.

حضرتی ادامه داد: در بازرسی از مدارس علاوه بر بازرسان اداره کل صنعت معدن و تجارت، ادارات نواحی آموزش و پرورش و نیز بازرسان اتاق اصناف همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا ۱۵ مهر ماه امسال در استان ادامه می‌یابد یادآور شد: این طرح برای مقابله با سودجویان به دنبال افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان در این بازه زمانی اجرا می‌شود.

حضرتی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در توزیع اقلام یاد شده و یا تخلف در هزینه‌های سرویس و ثبت نام مدارس موارد را به طور حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریعترین زمان رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.