سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادگاه پرونده شرکت خودرویی در قزوین علنی برگزار می‌شود

رییس کل دادگستری استان قزوین از برگزاری دادگاه علنی شرکت رضایت خودروی طراوت نوین با حضور شکات در مرکز استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: در راستای جلوگیری از تردد شکات به مرکز کشور و تسریع در رسیدگی به پرونده، برگزاری دادگاه در مرکز استان توسط رییس قوه قضاییه صادرشده و منتظر وصول ابلاغ‌های صادره هستیم تا جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور شکات به صورت علنی برگزار شود.

وی اضافه کرد: ۱۵ هزار نفر در شهرستان تاکستان سرمایه‌گذاری کرده بودند که تاکنون ۱۰ هزار نفر از آنان شکایت کیفری و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیز شکایت حقوقی در مراجع ثبت کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه بیش از چهار هزار نفر نیز مطالبات خود را از این شرکت دریافت کردند، تصریح کرد: پرداخت مطالبات مردم و رسیدگی به این تخلف و برخورد با متهمین پرونده خواسته مردم و مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام مصطفوی نیا ادامه داد: مهم‌ترین اقدام دستگاه قضایی که با همراهی مردم و دستگاه‌های مختلف شکل گرفت، شناسایی اموال این اشخاص و شرکت بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ما که وقت ما را به صورت شبانه روزی گرفته موضوع شرکت‌های خودرویی است که برای مردم رنج و درد به همراه داشته است و ما باید به عنوان حاکمیت پاسخگوی این معضل باشیم.

حجت الاسلام مصطفوی نیا بیان کرد: این موضوع یک درسی برای استان شد تا در آینده فریب این شرکت‌ها را نخوریم و با هوشیاری با شرکت‌هایی که قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند برخورد کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات و اقدامات علی سلطانی تجلیل و روح الله اکبری به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان تاکستان معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.