سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت‌رسانی به بیش از ۴۴۰ هزار زائر اربعین حسینی(ع)

موکب‌های استان چهارمحال و بختیاری به بیش از ۴۴۰ هزار زائر اربعین حسینی(ع) خدمت‌رسانی کردند.

مسئول ستاد توسعه عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری گفت: موکب‌های اسکان و تغذیه استان در مسیر راهیپمایی اربعین در مجموع ۱۰ روز از حدود ۴۴۰ هزار زائر میزبانی و خدمات‌رسانی کردند.

علی کیانی افزود: امسال از استان ۲۳ موکب در مسیر راهپیمایی زائرین اربعین جانمایی و فعال شد که به سه دسته موکب‌های بهداشت و درمان، موکب‌های اسکان و تغذیه تقسیم شدند.

وی ادامه داد: در موکب اسکان روزانه به طور میانگین به حدود ۱۲ هزار زائر خدمات‌رسانی شد که در مجموع ۱۰ روز حدود ۱۲۰ هزار نفر از خدمات موکب‌های این بخش برخوردار شدند.

مسئول ستاد توسعه عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در موکب‌های تغذیه نیز روزانه ۳۲ هزار صبحانه، ناهار و شام برای زائرین آماده می‌شد که در مجموع ۱۰ روز به ۳۲۰ هزار زائر از این طریق خدمات‌رسانی شد.

کیانی یادآور شد: در سه موکب بهداشت و درمان استان نیز روزانه به طور میانگین سه هزار زائر ویزیت شدند.

وی از استقرار هفت دستگاه نانوایی از استان در مسیر راهپیمایی اربعین نیز خبر داد و گفت: ۲ دستگاه تانکر آبرسانی، پنج دستگاه ژنراتور، ۵۰ دستگاه ماشین باری بزرگ و پنج دستگاه ماشین یخچال‌دار از دیگر امکانات و تجهیزاتی بود که برای خدمات‌رسانی به زائرین به کار گرفته شد.

مسئول ستاد توسعه عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدمات ارائه شده به زائرین در راهپیمایی امسال از کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود، افزود: در کنار اسکان و تغذیه و ارائه خدمات درمانی، ایستگاه نقاشی و غرفه‌های فرهنگی با محتوای مقاومت و غزه نیز فعال شده بود.

برچسب ها: موکب ، اربعین حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.