سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شِکری رئیس دادگستری شهرستان جعفرآباد شد

مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان جعفرآباد با حضور رئیس کل دادگستری استان قم برگزار شد.

صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان جعفرآباد با حضور حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان قم از زحمات شش و نیم ساله گلزاری در شهرستان تقدیر و شِکری به عنوان رئیس جدید دادگستری جعفرآباد معرفی شد.

شِکری، رئیس جدید دادگستری شهرستان جعفرآباد در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده آقای گلزاری نسبت به ادامه برنامه‌های ابلاغی دستگاه قضا و تسریع در حل اختلافات مردمی تاکید کرد و گفت: از جمله اهم برنامه‌های اینجانب در مجموعه دادگستری شهرستان، اجرای بهتر سند تحول قضایی، اجرای صحیح و سریع برنامه‌های ابلاغی به دادگستری، تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادها، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورود پرونده ها، کاهش اطاله دادرسی خواهد بود و تمام تلاشم در جلب رضایت مردمی و رعایت قوانین مربوطه خواهم کرد.

رئیس کل دادگستری استان قم ضمن تقدیر از همدلی مسئولین و ارگان‌های مستقر در شهرستان جعفرآباد، تمامی نهاد‌های از قوای مختلف را به عنوان خانواده‌ای در کنار هم توصیف کرد و افزود: مجموعه‌های مستقر در شهرستان به دنبال هدف مشترک و رفع مشکلات مردمی کار می‌کنند تا مشکلات موجود در بهترین حالت رفع گردد.

حجه الاسلام مظفری دادگستری با اشاره به شأن استقلال قاضی در بررسی و رفع اختلافات مردمی، نسبت به لزوم استفاده از جنبه‌های عمومی پرونده‌ها از جمله کمک گرفتن از شورای شهر، ائمه جماعات و ریش سفیدان تاکید کرد و گفت: در بسیاری از مواقع می‌شود قبل از صدور رأی دادگاه و قاضی، با استفاده از جنبه‌های عمومی موضوع، مشکلات را رفع کرد تا کار به دادرسی و دادگاه نکشد.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه دادگستری از اولین نهاد‌هایی که در پی تشکیل شهرستان نسبت به ارتقاء جایگاه از دادگاه به دادگستری اقدام کرد گفت: تقاضا داریم سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها نیز بدون توجه به احداث ساختمانی خاص، نسبت به خدمات دهی به مردم اقدام نمایند تا بتوانیم قدمی برای رونق و پیشرفت شهرستان برداشته باشیم.

حجت الاسلام مظفری در ادامه امنیت را گزینه‌ای مهم برای مردم ارزیابی کرد و افزود: باید تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء امنیت‌ها عمومی به کار بگیریم تا در شاهد رونق بیشتر در کنار امنیت برای مردم باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.