سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه‌های برتر قصد تحصیل در چه رشته‌هایی را دارند؟

رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۳ با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره اهداف آینده خود صحبت کردند.

پرهام راسخ٬ رتبه دوم تجربی با حضور در برنامه سلام خبرنگار گفت: به رشته پزشکی علاقه‌مند هستم و به احتمال زیاد پزشکی دانشگاه تهران را برای تحصیل انتخاب خواهم کرد.

وی با بیان این که در هر ۲ کنکور تراز بسیار مهم است و تراز حدود سیزده هزار را به دست آورده‌ است؛ افزود: من کمک به دیگران را دوست دارم و در ایران پزشکی موقعیت کاری خوبی دارد.

امیرمحمد محقق٬‌ رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی نیز با حضور در این برنامه گفت: من رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم؛ چرا که به این رشته علاقه‌مند بوده و در این رشته کار کرده‌ام.

وی با بیان این که فقط در کنکور  اردیبهشت شرکت کرده و تراز حدود چهارده هزار را به دست آورده است؛ تصریح کرد: من فقط کنکور اردیبهشت را مبنای انتخاب رشته خود قرار داده‌ام.

 

آیدا دوانی، رتبه اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجه  گفت: به دلیل ادبیات غنی زبان روسی، علاقه خود و موقعیت شغلی در زبان‌های خارجه شرکت کردم و موفق به کسب رتبه یک شدم. 

وی با بیان این که آزمون اردیبهشت سخت تر از تیر بوده است؛ افزود: من قصد دارم این رشته را در یکی از دانشگاه‌ها ادامه دهم.

احسان رضوی، رتبه سوم کنکور سراسری در رشته ریاضی و فنی نیز گفت: برای موفق شدن در تحصیل علاوه بر تلاش و پشتکار، داشتن برنامه هدفمند حرف اول را می‌زند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.